semester..

jag bara längtar till semestern... dååå ja o min bebis bara kan få åka runt på våran roadtrip för det lär det bli med tanke på alla vi ska hälsa på.. =) längtar efter att  få sola o bada.. men när man jobbar såhär tråkiga tider som ja gör kan man ju glömma det...

Har ni sett dom nya glasen på donken föresten???
det är ju skandal...
jag o bebis äter oss nu tjocka där en gång i veckan hahahahah
MEN två av gångerna har ja iaf ätit sallad :D haha


Nee nu måste ja fixa mig.. jobbet ringde och ville att jag skulle komma tidigare... tjingeling...


pussssssssssss





Kommentarer
Postat av: Jenni

Tack för kommentaren!:)



Jo jag hittade en bild på nätet på en nästan likadan tårta, och tyckte att den va så snygg så jag gjorde en nästan likadan!



Ha det bra! :)

2010-06-08 @ 13:04:02
URL: http://ohdearjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0