lösenord

är det nån som vet hur man gör för att få lösenord på vissa inlägg?? ibland känner jag att det kan vara skönt att bara skriva av sig utan att nån behöver läsa.. asså bara massa gojja som tynger ner mig..  maria-jose... hjälp mig.. du borde kunna sånt... tror iaf att det skulle va skönt o slippa prata o bara skriva allt man har i tankarna.. o bara man får skriva av sig så är det ju som borta sen.. mycke skönt.. vill inte direkt sitta o skriva de på word.. känns inte direkt som om det är min grej :P



Just nu håller jag på o tvättar det sista och packar.. idag drar vi!!! det ska bli helt jävla underbart o komma här ifrån ett tag... idag åker vi först till pappa.. sen HEM till norrköping... o sen till andres faster i tyskland.. hade velat få med en utomlandsresa där oxå.. jaa oki vi ska till tyskland men med utomlandsresa menar jag ju självklart hav och en sandstrand.. åhhhhhhhh ja längtar.. det är livet!!!!

isf.. känns bra o få det städat här.. nya sängkläder när man kommer tillbaka.. allt e diskat o fint... kylen kommer dock va heeeelt tom hahah.. men men.. det kan vi nog leva med... ska bara dammsuga o torska golven sen oxå.. men det tar jag på vägen ut :p

neee nu måste ja fortsätta med packningen.. vet inte när andres slutar jobba än.. men senast ett iaf!!


ha de så bra sålänge... det ska ja ha!!!!! ska njuta av varje sekund!!!


 pusssss

Kommentarer
Postat av: Anna

känner igen mig :) men e de något fel på word ;) hahaha skriver en del där som ja inte skriver i bloggen väldigt skönt ibland faktiskt!! :)



ta hand om dej önskar er en underbar sommar!!

2010-07-02 @ 21:54:31
URL: http://svampis.blogg.se/
Postat av: camilla

vill bara meddela dig att min blogg e numera crimilla.blogg.se ahhaha ;)

2010-07-03 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0