Ja leeeever!!!!

förlåt.. ja sviker er :P ja ser hur många trogna läsare ja har som e inne o besöker min blogg trotts att jag inte skriver nånting alls.. va inne ett tag på att sluta skriva.. men kan tycka att det är så skönt att skriva av sig ibland..

meeen ja ville iaf bara berätta att ja lever o mår bra.. jag har haft semester.. lr jag har det tills på tisdag... och det innebär såklart semester från bloggen oxå :P


nee som sagt.. har inte tid o blogga :P ska iväg snart..

kan iaf retas med att vi har köpt thailand resa nu.. ni anar inte vad ja längtar!!!! tihihi


pussss



Kommentarer
Postat av: Sarha

ehh ja nu blev jag avis!! Skönt med resa :) När drar ni??



O för att svara på ditt inlägg på min blogg så först tack så mycket :) Och ja det har ju blivit kontakt u genom bloggarna men bättre de än ingen alls :)

självklart fixar vi nå så alla kan ses!!

Kram

2010-07-25 @ 16:48:00
URL: http://sssarha.blogg.se/
Postat av: grodan

hej...sara visa mig att du har en blogggggg....nu ligger den på favoriter...grod puzz

2010-08-04 @ 11:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0