Såklart...

att ja måste blogga om denna dag.... det är ju nämligen två år mellan mig och min finaste... <3... jag kan inte ens me ord beskriva hur jag känner... du e verkligen min själsfrände.... vi e såå lika på många sätt men samtidigt så olika.. hur det nu går ihop sig.. känslan att vara kär e så underbar.. o de bästa med det att det bara blir starkare och starkare.. att fjärilarna i magen fortfarande än idag kan komma tillbaka..
tänk att vi visste om varandra ganska länge innan vi ens la märke till varandra..
och att jag en dag, för två och ett halvt år sedan åkte med två av mina bästa vänner ner till magaluf..
den kvällen hann vi prata utanför hotellet i fem minuter.. men vem visste då att det skulle bli vi..
dagen efter hade du åkt hem.. men efter två veckors semester för mig o mina tjejer var det dax att bege sig hem till sverige igen och vi lyckades få kontakt..
vi började våran relation med vännskap.. vi hade ju våra egna liv..
men efter månader med bra vännskap kunde vi inte hålla våra känslor från varandra mer..
tillslut blev det
du och jag

Jag älskar dig så mycke mitt hjärta... två underbara år tillsammans med många upplevelser som många andra inte få uppleva.. o mer kommer ;) jag är så glad att jag träffade dig.. helt otroligt hur bra jag mår med dig.. o hur jag kan sakna dig varje sekund du inte är vid mig..

Sofia Henriksson ♥ Andres Gonzalez

Älskar dig


september 2007


december 2007


paris våran första resa..


usa..


Ayia napa..


chile...


sardinien...



Kommentarer
Postat av: camilla

grattis t er :)) hoppas ni får en fin dag tsammans :) du glömde bild från usa hahaha :P



va smal andres va hahahahha

2010-01-26 @ 14:13:41
URL: http://crimilla.blogg.se/
Postat av: Amor

Du e så söööt!! Te amo mi Amor, vi kommer ha det så niiice idag.. Ska fortsätta o tråka på jobbet nu. Chaooolin bombiin (K)

2010-01-26 @ 14:23:33
Postat av: sv:

då camilla kan du ta en titt igen ;) för de va nog bara du som missa..

2010-01-26 @ 14:28:01
Postat av: Andres

Aaaa jag va smal DÅ! Men nu är jag ruund o GOOOO!! hahaha

2010-01-26 @ 15:57:42
Postat av: mina

va gulligt :) ni e fina ihop! hoppas ni får en toppen dag! grattis hihi pöss

2010-01-26 @ 19:50:30
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: MArre

åh grattis ni e så fina !!!!ingen får förstöra annar kommer agro marre och flippar =)

2010-01-26 @ 21:53:03
Postat av: camilla

hahaha oj asg! såg nu hahahaha! o t andres: a du passar mer me lite kött på kroppen :) heheh hoppas ni hade en bra dag igår såg bilden ni skicka t mamma såg ju super mysigt ut :)

2010-01-27 @ 10:32:39
URL: http://crimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0