Råååå deckad....

såååååååååååå underbart... ja vakna för en halvtimma sen.. typ vid halv tolv.. asså ja minns inte ens sist ja vakna vid den tiden.. men ja va såå trött på jobbet igår att ja nästan kunde somna stående.. men inte konstigt så dåligt jag har sovit.. o igår när ja kom hem så hade ja ju självklart den där känslan igen.. asså ja vet knappt vart ja ska ta vägen.. vill bara kunna slappna av men de går inte.. så fråga snällt min älskling om man han kunde ge mig massage lr killa mig på ryggen lr nånting så ja kunde försöka slappna av lite.. aaa o ja kan juh säga att det funkade.. decka tillslut helt underbart o vakna dagen efter.. andres hade tom ring två gånger o messat tre gånger.. han hade nästan börjat bli lite orolig eftersom han oxå vet att ja inte ens sover såhär länge på helgerna.. men men nu e ja pigg som aldrig förr.. såå tog väl igen lite av den sömn ja missat :)

vilken camilla är det som kommentera angående zinket?? Lindström kanske?? :) tack för tipset iaf.. ja gick in och läste om det och det skulle gott o väl kunna vara de.. såå dom ska ja prova..

Börjar min favorittid idag.. 15.45.. NOOOOT men men.. ska ta bilen till jobbet ida så ja kanske kommer hem lite fortare :) men nu ska ja nog dra på hög musik o städa o fixa lite här.. de ser på allvar ut som om en bomb har slagit ner.. alla våra kläder.. de e helt galet hur mycke kläder vi har fast man aldrig har nåt att ta på sig hahaha

Puss o kram


Ja längtar till värmen......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0