lediiig

Idag e ja ledig.. sköönt.. men skulle ändå gå upp tidigt för o ringa lovisa för nytt recept... vakna vid tjugo över nio.. tänkte att ja skulle vakna till lite innan ja ringde men när ja ringer typ två minuter över halv har ja missat tiden precis.. de va bara till halv.. o nu har dom igen mellan 13-14 men dom e juh typ omöjliga o få tag på.. har ju iofs en vecka på mig men ändå.. va häänder annars då?? joo ja chillar o njuter av min lediga dag.. väntar på att mariana ska sluta jobba för då skulle vi ses en sväng... typ ta en fika.. :) orkar inte ens ge mig ut egetnglien så vi får väl se va de blir :)

dessutom har ja vääärldens bästa pojkvän... ja skrev ju i förra inlägget att ja va orolig för o komma hem efter jobbet på kvällen.. på vägen till jobbet tänker ja att neee nu jävlar måste andres ta sitt körkort så han kan komma o hämta mig när de blir såhär... vi messar lite efter att han har slutat jobba o ja får en känsla av att han ljuger när han skriver.. sen ba hmm undra om han e påväg hit.. inte med bil då tänkte ja.. men iaf.. vem kommer sen efter ca en timma :D joooooo min bebis.. dååå va de sånt kaos som vanligt när han skulle hem från jobbet så han ringde gonza som e sååå snäll o ställde upp på o köra till forum för o hämta mig... han visste juh inte annars hur de skulle gå för mig o komma hem.. du e sååå bäst :D mwaahhh..

ahhh nog om de.. nu vet ja inte va ja ska göra.. roffe ville kanske gå en sväng på stan o fönstershoppa hahaha han tyckte att vi kunde kolla ut saker vi vill ha o lägga undan tills vi får pengar hahahaha vadåå fattilappar hahaha..


neee nu ska ja fixa mig... orka sitta o förstöra dagen framför datorn...


seee u later aligatoooooooooor...


Ja vill ha sol o bad o ba njuta som man gör på biiilden...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0