goddagens

shuuuuuu

ohh helgen har vart så underbar...ja blir så lycklig när ja e hemma i norrköping.. ahh ja e lycklig annars oxå men de där lilla extra kommer fram när ja e hemma.. man lixom tar vara på tiden och lite mer och uppskattar allt så mycke mer..

ni.. min familj o mina vänner.. ni e underbara...

de blev lite annorlunda mot va de brukar va när ja kom hem.. blev juh att jag va hos camilla för de mesta men de va juh oki eftersom jenny kom dit med min lilla korvis såå ja hann få träffa han oxå lite.. ohh de e så kul o träffa honom nu.. han kommer verklgien fram o ger en en puss o kram nu när man kommer hem o e inte lika mammig som förr..

även lalla kom förbi med sin lilla bebis.. så kul o få träffa dom.. måste väl säga att ja o lalla har juh inte direkt umgåtts dom senaste åren.. vissa människor blir de juh att man ibland växer ifrån o sådär men ja kände ändå att vi e barndomsvänner så de e juh självklart att ja vill träffa hennes lilla nykomlig i familjen :) såå liten plutt.. empa o emma kom oxå.. saknat er.. empa fick sig juh tom en gadd när hon kom hem till camilla.. hahahah känner mig som tabita i mia o klara.. skaru hare en gadd ahahahaha aaa min dåliga humor ja vet.. :)

babyshower hann ja oxå med.. dåå min kusinus chato o kimpan ska ha bebis så hade alejandra o carro fixat så fint för henne.. när de va dags för paketöppning så lägger ale dom på rad o säger enligt traditionen så börjar man med paket nummer fem o den de e ifrån ska kim göra babyshower åt nästa gång... jaaa men såklart blev de e juh mitt o camillas paket haha.. kim du kan va lugn.. för min del så e de nog en två år kvar till iaf :) o när ja sa de tyckte camilla att vi kunde börja planera tillsammans för hon tyckte de va lagom tid tills nästa hahah..


melissa ville ja juh oxå träffa men hon e en tjockis o mådde inte bra.. :) höggravid asså.. hade juh självklart hoppats på att lillen skulle tittat ut tills ja kom lr iaf under tiden ja va där men nooo han ville inte.. såå till nästa gång mååååste han ha kommit.. :)

vissa e man inte ens förvånade över att man inte har hört av.. visst ja kan juh oxå höra av mig men efter varje gång man e hemma o de ändå inte händer nåt så ger man upp.. vilken ja gjorde.. men men.. va ska man göra.. folk har sina liv.. ja accepterar de..

typiskt så missa ja juh natta o frida precis.. dom åkte juh till thailand med deras loverboys bara några dagar innan vi kom hem.. sååå typiskt.. ja hade verkligen bestämt mig för o träffa dom när ja skulle hem eftersom dom ska va borta ett tag men dom planerna sprack ganska hårt...

idag är ja ledig.. min söta marre kom hit en stund förut.. o hon hade dessutom med sig en happy meal o chocklad munkar o paj o hela köret.. gulliga du :) vi satt o svulla o ja va såå övermätt sen att ja knappt kunde röra mig..

puss till er alla mina fina vänner








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0