underbart..

idag när jag vaknade fick jag mess av min stora syster jenny.. hon fråga om vi skulle komma till norrköping snart... o sen att john hade frågat idag om inte jag kunde komma o hämta honom på dagis... assså jag blev så varm om hjärtat.. min lilla skruttunge.. nu vill jag komma hem så jag kan hämta han :) pluttisen...



Inte den bästa bilden men den e underbar ändå.. min lilla korvis.. <3



Idag blev det bara jobb.. imorrn likadant.. fast imorrn ska ja upp o träna innan igen.. woohoo.. sen blire att direkt efter jobbet åka till andres pappa o säga hej då till våra chilenare som har vart här på besök.. dom åker hem på torsdag.. kommer faktiskt sakna dom.. jag hatar avsked.. spelar ingen roll om jag vet att man ses igen... lika jobbigt varje gång ändå.. men men.. man måste ju..

nee nu ska ja gå lägga mig.. vi har vart duktiga i några dagar nu och gott o lagt oss senast elva o fan va bra man vaknar :)



tjingeling.. en stor puss till min lilla korv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0