thaiboat

igår efter att andres slutade jobba så åkte ja in o mötte upp honom.. vi hade bestämt oss för o gå ut o käka för o fira mig lite själva.. eftersom lika dant som alla andra år så fyller ju jag och min morfar på samma dag.. och i år fyller han hela 70 år så då får all uppmärksamhet gå till honom :)

vi älskar ju revbensspjällen på koh pangan lr va de heter o tänkte gå dit först men sen ville vi prova nåt nytt.. så de blev thaiboat.. de va oki.. vi e inte allt för nöjda...
en fråga bara... e det servitrisens jobb att fråga hur jag vill ha köttet lr är det jag själv som måste påpeka det??
jag är iaf van vid att dom frågar så jag som inte e värsta köttexperten säger ju ingenting för ja tänker inte på att man äter de näst intill rått.. :S
jag fick iaf helt blodigt kött så ja satt ju typ o skala köttet o åt kanterna som inte va blodiga.. usch... annars var det nog inget fel på maten.. men ABSOLUT inte värt pengarna.. men vi fortsatte att drömma oss bort till våra revbenspjäll hahaha....

efter maten drog vi till ringens centrum o kollade lite i några affärer.. o sen bara hem.. fastna i fångarna på fortet som dom andra dagarna hahahah ja minns från när man va liten när hela familjen satt samlade o kolla på de.. o gissa va ja hörde på jobbet.. joo när kunderna ba.. nu måste vi skynda oss hem så vi hinner hem till fångarna på fortet hahaha... inte ba ja som fasnat.. :P

btw så har ja faktiskt lite träningsvärk idag.. :) känns skönt :D


   

 

Tack som alltid min älskling!!!! mwaaahh.. love u!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

de brukar va så att allt serveras medium om man inte säger till, i alla fall va ja vet! så gillar man inte blod bör man säga till!

2010-08-27 @ 20:30:23
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: sarha

Tack för i lördags!!! Så kul!!! Jag o johan låg i söngen till 19 på söndag haha o sen gick vi o la oss igen vad 23 :)

Kram

2010-08-30 @ 13:47:25
URL: http://sssarha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0