hallå där..

...köp blåbär :P

va händer... ja suger ju som vanligt på att uppdatera o när ja väl tänkte göra det imorse så funka inte internet lr nåt.. så nu pallar ja inte.. ja tänkte lixom ladda upp massa bilder o skit men pass på de nu asså :D

annars då?? joo idag gick ja o träna direkt ja vakna eftersom inget här hemma ändå funka.. sen va de bara hem o börja tvätta.. o snart ska ja laga mat.. hmm en riktig hemmafru idag med andra ord :)

Jaa ja antar att dom flesta redan vet att mina girls kom o hälsa på i lördags.. :) sååå underbart.. äntligen!! :)

På freda åkte ja o hämta johanna på arlanda.. hon kom hem från cypern.. såå för oss två blev de vin på ballen hela kvällen.. o mycke skratt.. kände mig så lycklig..  sen vid ett fick jag för mig att färga håret.. hmm blev ingen direkt skillnad.. men de va för färgen ja bruka ha inte fanns.. så tog en nyans ljusare.. när ja va klar där ser ja att "inte utan min dotter" är på tv.. såklart fastna vi i den..

sen va de bara upp o jobba klockan 8.. men men.. de gick bra ändå :) käka en god frukost med min chef :)

efter jobbet åkte ja o hämta johanna hemma för vi skulle till systemet o allt.. ÅHHH FY FAN VA HON VA JOBBIG... hon ville kolla hela centrumet som inte en affär va öppen i o ja vet inte vad.. tillslut kände ja bara att gå här o titta du så åker ja hem hahahahahahah inte nog med de... ja vänder mig om av ren reflex o ser massa folk med resväskor.. ja trodde ju dårå att de va typ en fritidsgård som skulle ut o resa så som vi alltid gjorde när vi va yngre.. men helt plötsligt tänkte ja ba att fan de där såg ju ut som melissa o vänder mig om igen o där kommer melissa jenny camilla o mina... hahahaha tack tjejer.. trotts chocken att ja bara stog o kollade på er som idioter så blev ja så jävla glad men de tror ja nog ni fatta under kvällens gång hahahaha

ajaaa.. kvällen blev så jävla lyckad.. vi hade så jääkla kul.. bara glada miner o bara massa skratt.. det kunde lixom inte bli bättre.. förutom att det var några som saknades men de får vi ta nån annan gång..



brudarna som va med!!
tack för en underbar helg.. ni e bäst!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0