snööö??

nu e ja tillbaka igen... får se hur länge de håller i sig.. ni kanske får se ett inlägg igen om kanske två veckor :P ja hade tom tankarna på att stänga ner här o ba skita i allt men sen ser ja att ja trotts allt har ganska mycke folk som dyker in här o snokar :P från alla möjliga konstiga ställen i världen :S ajaaa.. har väl inte skrivit något här på senaste tiden för ja har faktiskt inte gjort annat än att jobba hela veckan måndag till fredag.. Idag är jag ledig men sen är det jobb till torsdag... då åker vi till norrköping för o fira min lilla tjockis antonie som fyller år.. sen drar viiii.....

assså trodde inte mina ögon imorse när ja vakna och såg att det var snö ute.. då känner man hur värt det är att åka.. underbart.. o vi som hade tänkt o byta däck på bilen idag... när ska man våga göra det då??

va händer annars då??

min gulliga gudson har i alla fall fyllt fem.. gud vad tiden går fort.. o äntligen får vi ses på torsdag eller fredag då vi både åker till norrköping.. dom bor ju nu mera i gbg och jag här....


när vi va i kolmården sommaren 2007.. så liten..



vad har hänt mer???
hmm bra fråga :P

- jag har fått en ny kamera av min bebis :) en helt underbar undervattenskamera :D
- vi har bokat och betalt resan så snart drar vi en vecka till solen..
- varit på inflyttnignsfest hos henok och li.. sen utgång.. ja blev full på två drinkar och en cider.. och trotts att jag sluta dricka vid tio halv elva och bara drack liter med vatten så höll fyllan i sig hela kvällen.. de kallar jag billig fylla..
- firat påsk hos andres pappa o ely.. med mumsig mat :D
- fick besök av andreas och gia igår.. vi åt mat, kolla på film, spela kort, åt toast o bara umgicks.. mysigt..


ahh o nu tvättar vi tänkte ja säga men sömntutan andres sover fortfarande så de e ja som tvättar :P

nu blir det frukost..

tjingeling..






Kommentarer
Postat av: mina

åhh så liten han va hihi ja ska bli kul o få ses :D va ju 3 månader sen nu :( pöss

2010-04-05 @ 22:24:39
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0