strandsatta i tenerife

Jahopp da skulle man flygit hem igar da.. tack vare den javla vulkanen pa island sa sitter man har fortfarande i teneriffa och har inte en aning om nar man far aka hem...
man borde ju inte klaga nar man far allt betalt men det ar svart att slappna av... dom kan ju ringa o saga att det ar dags att aka hem o da ar det bara att borja packa o dra sig mot flygplatsen.. o jag kommer va sa sjukt nervos nar det val ar varan tur for att flyga hem.. men tacka pa vad askan eller vad det nu ar gor med planet...

jag som oxa var helt glad over att jag lyckades byta alla mina tider pa jobbet sa jag inte skulle forlora nagot pa att aka men det sket sig ju... vet ju som sagt inte nar jag far komma hem sa nu forlorar jag ju ett par tider anda... men men.. ja far forsoka njuta av solen...

fick iaf reda pa att det kommer ga ett plan till norge imorrn sa har vi tur sa blir det varan tur att aka hem pa onsdag.. ja hoppas det faktiskt.. men som sagt man vet ju aldrig..
sista utvagen dom har ar att flyga oss till barcelona eller grekland och lata oss aka buss hem men vi hoppas sjalvklart inte pa det!!!


see u later...

puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0