Glömsk

assså... har ju lagt ut vissa personer i min närhet som fyllt år... kom precis på att jag glömt två stycken som är väldigt viktiga för mig....

kan börja med Maria-Jose.. men underbara lilla syster... hon fyllde 18 år när vi va på Tenerife... det är helt sjukt va tiden går fort... På tisdag nästa vecka kommer hon faktiskt hit till sthlm och ska gå på Pitbull med mig o Andres.. wiihii.. roligt roligt.. nästa gång får det va Jessicas tur o komma.. saknar henne så mycke.. hon e så myspysig..




O sen har vi min andra syster Jenny som oxå fyllde år när vi var i tenerife.. hela 29 år blev hon..
tyvärr fick jag o andres åka hem samma dag som hon fyllde så vi kunde inte följa med ut o käka på kvällen men en sång på morgonen hann vi med iaf :)


hitta ingen bra bild på bara henne.. men va fan.. lite syskonkärlek så kan väl ja va med på bilden haha


Grattis igen i
efterskott underbara ni!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0