tjinkelinkan kjell

hahaha empa kommer du ihåg kjell hahahaha jaa de e min o empas dåliga humör.. en gul liten gubbe lr va man nu ska kalla han.. o han heter som sagt kjell.. de visades på ztv förut i små korta avsnitt på fem minuter lr nåt..

men ahh ja får alltid höra av andres att min humor suger då ja sitter o as garvar åt mia o klara.. haha såå roligt.. blir lite äcklad när hon spelar mannen o sådär bara.. hon kan juh iaf va lite torr.. men hallå gulletussan o tabita asså hahahah my god... roligast va när ja skulle förklara om mensdroppen för andres.. ahh pallar inte förklara för er som inte vet.. men iaf.. ja skratta så ja tjöt i typ en kvart o ba kriga för o berätta.. men tillslut efter att ja inte fick ut nåt o bara skratta istället sa andres att han va inte ens intresserad av o veta längre hahahah men ja vet älskling att du skrattar åt dom i smyg hahahahah men han skyller på att de e mig han skrattar åt för ja har som sagt så dålig humor.. hahaha


Nåt annat som va lite roligt va att andres värderade min blogg hahah o kollade hur mycke den va "värd".. två o nio nåt hahahah ja kollade förut.. men hallå min tråkiga blogg som inte e intressenat för fem öre.. o ja som inte ens lägger ner tid på skiten hahaha.. o så finns de vissa som verkglein krigar för sin blogg o de ändå inte blir "bättre" lr va man ska säga.. palla engagera sig säger ja som lixom uppdaterar en gång varannan måndad hahaha ja skapade juh från början denna ba för o skriva när vi va ute o reste.. men nu när man e i sthlm hela tiden så fortsätte ja för ja trodde typ att de bara va min mamma som läste men icke.. ja har ganska många som smyger sig in här men aldrig lämnar en kommentar.. fy på er.. vilka e ni.. stalkers... 


fan ja vakna när andres gick till jobbet o kunde som vanligt inte somna om... men nu när min klocka ringer för att ja egentlgien skulle gått upp nu börjar mina ögon svida o ja vill bara lägga mig o sova.. typsikt :(

seee u later aligatooooor




Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH my god ja dööööööör ! määäh robin sitt inte o gni röva i soffera sätt däj på än handuuuk! hahahahahhahahahahhahah bääääääääääääst men du e inte ensam om att få kommentarer från din pojkvän om den dåliga humorn ahahhaha men d kanske beror på att vi e systrar asg! men cristo kolla faktiskt me mig en gång när d gick på tv o´han börja fan garva t slut haha så så dåli humor har vi nog inte ändå :P

o ja tror me andres tjuvtittar på jobbet o skrattar när ingen ser hahahaahahhahahah puss pårej!

2009-10-02 @ 22:39:54
URL: http://crimilla.blogg.se/
Postat av: Empa

Kjell är INTE dålig humor ;)

2009-10-04 @ 22:53:55
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0