lika barn leka bäst???

hahahah de stämmer juh verkligen in på mig o andres iaf hahahahah sjukt hur roligt vi kan ha ibland av att vi ba e allmänt störda..
vet ni va vi gjorde i förrgår... flög flygplan.. hahaha ni vet sådär som man gjorde när man va liten.. haha vet inte vart vi fick iden ifrån men andres la sig på sängen o ja skulle flyga.. hahah fy fan va vi skratta hahaha sen när vi hade lekt färdigt bär han upp mig upponer o ja hamnar me mitt ansikte vid hans rumpa o mina ben runt hans huvud.. hmm låter kanske konstigt men iaf ja hänger där upponer o så sätter han igågn o snurrar människan.. hahaha eru helt jävla galen hahahahah ja skrek samtidigt som ja asgarvade hahahaha sen kände ja att maten va på g upp hahahahah men inte fan slutar han för att ja säger de utan han slutar när han känner att de e på g upp för honom ahahaha dåre :D iaf sjukt kul hade vi...
ida rullar vi till norrköping.. får se va vi hittar på i bilen den här gången.. haha förra gången skratta vi oxå så vi tjöt... hahaha hmmmmmmmmmmm ville ba dela me mig av glädjen då ja inte va så glad i de tidigare inlägget hahah

hare bra...



Kommentarer
Postat av: Mamma

Söta då...<3

2009-10-27 @ 11:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0