ja blir tokiiiiiiiiiiiiiiig


ja försöker kolla runt på olika distans kurser på typ 25-50% så ja lixom kan jobba under tiden.. men ja förstår mig inte på skiten.. ja blir galeeeeeen...
min morbrors tjej camilla va så gullig o visa mig o då gick de hur lätt som helst men när ja försöker själv funkar de inte.. ja söker på typ juridik lr psykiatri lr så kommer de upp om "blattelitteratur"... nej ja vill inte läsa de.. ja vill läsa de ja söker efter!!!!!!!!!! ja ger upp.. kommer va kvar på mitt jobb tills ja går i pension för fan.. ohhhhhhhhhhhhhhhhh....

annars har ja haft en bra o mysig helg.. myspys me andres i freda.. vi gjorde hamburgare o kolla på film.. men vi både däcka innan filmen sluta.. han vid elva o ja vid tolv.. vakna vid fyra o stängde av tvn..

lörda blev de jobb o dirket till martinas 3 årskalas.. efter va vi kvar hos ale o silvana o drack lika.. (inte ja) ja jobbade ida o andres slappade kvar hos dom tills ja sluta jobba så åkte ja dit så käka vi pizza.. de va göttans som min lilla syster brukar skriva.. o de låter juh så jävla fult asså hahahahahaha

på tal om min lilla syster... kan du fixa min blogg lite då.. me lite fina bilder o text...:D vill byta ut mina bilder men fattar jack!!!!

nee nu blire dusch o sova.. ska jobba imorrn..


puss o kram ses på stan ;P


förresten imorrn ska min gudson kevin opereas.. hoppas de går bra.. ja kommer tänka på dig lilla gubben...



den här bilden får ni int säga till kevin att ni sett.. ja får bara pussar i smyg när ingen ser.. hahah de e han väldigt noga me så de va ett under att vi fick de på bild hahahahaha gullunge... 










Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej,kan du inte prata med Camilla igen så kanske hon kan hjälpa dej på traven....:-) ja lycka till...

2009-10-06 @ 12:05:09
Postat av: Mamma

Ups glömde Kram....

2009-10-06 @ 13:54:35
Postat av: mina

hihi då ska jag inte visa han inlägget :) haha han e för rolig me de där asså... men du ska va lycklig för de e ju bara typ du som får pussar överhuvudtaget han pussar ju knappt mej som e hans mamma hahah

2009-10-06 @ 19:42:47
URL: http://minaj.blogg.se/
Postat av: feliciasmamma

va gullig bild =D

2009-10-19 @ 22:47:52
URL: http://mammagia.blogspot,com
Postat av: feliciasmamma

söt bild

2009-10-19 @ 22:49:22
URL: http://mammagia.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0