asså va händer

asså ja vet faktiskt inte hur ja ska formulera mig för o få de låta "bra".... men va händer i norrköping.. en efter en ba går o tar överdos o dör... tyävrr har ja svårt o tycka synd om dom.. ja tycker de e synd att dom hamnat i dessa banor från början.. men de finns så många som får hjälp men bara skiter i de.. ingen kan bli hjälpt om dom inte vill ha hjälpen.. ja tycker synd om dom anhöriga som har utstått all smärta.. de e tragiskt hur långt de kan gå.. man undrar juh när ens vän dör o folk står o pratar om hur tragiskt o jobbigt de e.. varför ringer de inte en klocka för att nästa gång kan de va min tur?? nånting som får en o vakna?? nee ingenting o istället knarkar vi ihjäl oss lite till.. ni som känner mig vet varför ja har väldigt svårt för detta ämne.. o de roliga o se e faktiskt alla patetiska människor som inte brytt sig ett skit om folket under tiden dom levt men nu så fort dom går bort så ohhhh vi va så hilma bra vänner o så himla jobbigt allt de här e.. asså jaaaa de e skit tragiskt att de ska behöva gå såhär långt.. ja kände både eddie o tino.. MEN de va innan dom börja deras "nya" liv med alla dessa droger.. vi har inte pratat på flera år så varför ska man komma nu o skylta för alla att man va bra vänner.. självklart kändes de i hjärtat.. man minns dom personerna man en gång kände..dom små oskyldiga liv vi då levde.. men vännskapen gick åt varsitt håll när dom valde sina vägar.. ja hoppas dom iaf har ett bättre liv där uppe nu.. man kan juh hoppas att folk börjar vakna men tror tyävrr inte att de.. man går bara o tänker på när nästa fall av överdos dyker upp..synd att de ska behöva va så.. fan människor vakna!!!!!!


sorrriiiiii blir ba så frusterad när ja tänker på de.. för de e så mycke från de förfluta som dyker upp... o alla små oskyldiga liv som blir drabbade.. o ja älskar er mina små diamanter.. ni vet vilka ni e... inte för att ni kanske läser men era mammor gör :)

nee nu ska ja fixa mig för o åka till jobbet.. vi hörs..


Kommentarer
Postat av: Pega

Bra skrivet sofia..sant så sant..

Alla skyller på staten men dem har fan fel..



Jag gick fel väg i många år och massor av placeringar men för 4-5 år sen slog en klocka då en vän dog i överdos ..då valde jag KÄMPA och min behandling var min vilja och ingen annans..alla som skyller ifrån sig är bara stor skit som inte vet något alls om världen..alla har sitt ansvar..

Ja man väljer fel väg men sedan har man val om man vill fortsätta...



Bra skrivet

2009-11-16 @ 12:49:20
URL: http://peggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0