tjockisvarning

ahh de blev de för mig o bejbi igår.. hahaha lr mest för honom.. han kom som vanligt o hämta mig vid tunnelbanan igår o när vi kommer hem säger han att han vill göra nåt.. oki..?? nåt roligt o göra lr nåt o typ äta?? trodde han hade fått feber för han ville göra paj o vaniljsås.. o ni som känner honom vet att han inte äter så mycke sånt... iaf vi hade inte sånt hemma så den ideen sprack.. ja kom me typ förslag om o träna lite.. men nej de vägra han.. va sluta de me då.. joo att vi tog bilen till donken.. hem fick vi me oss en big tasty o co.. chicken nuggets.. o en jordgubb/vanlij paj... gott vare..

sen kollade vi på paradise hotel.. asså ahh va fan säger man.. folk gör tv va... men att den där jackie vill hämnas på sin pappa o allt för han  sitter inne.. asså för de första.. vem bryr sig om hennes farsa.. hon verkar juh mer stolt över de än o må dåligt.. o sen att hon ska hämas så han skäms när dom intagna ser henne naken o allt.. hallå din resterande familj då?? mamma, bror, syster, mormor.. ?? ja vet inte va ja ska säga.. men men de e juh som sagt tv.. o man kollar juh hahahaha


neee nu måste ja fortsätta fixa mig.. ska iväg o jobba.. men imorrn e ja ledig.. då ska ja träffa ruuufuussss...

tjinkelinkan

 



en "snygg" bild på mig o andres från första gången vi "umgicks"
mer än två år sen!!
mwaahhh va ja älskar dig!!



Kommentarer
Postat av: Mamma/Svärmor

Hejsan,Oh vilka snyggingar o vad mycket hår Andres har.Tror aldrig jag har sett honom så men det var skitsnyggt.Hoppas allt är bra med er///Puss o Kram

2009-11-17 @ 17:41:07
Postat av: empa

Haha att man ens lägger ner pengar på att göra såna där serier. USCH! Jag klarar inte av att titta på skiten, jag skämms! & jag säger som din mamma, vad hår han hade! haha

2009-11-17 @ 18:23:43
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: syster camilla

hahaha va smal andres va där o va hååååår hahahahha :P ses imorn weiiiii kul kul kul!

2009-11-19 @ 07:54:32
URL: http://crimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0