sjuuuuuuuuuuk

så va händer då... sitter här o ska snart fixa mig.. ska till jobbet.. e helt sjuk men palla va hemma.. såå sjuk e ja inte.. går ba lite trögare på jobbet men va fan.. de e väl skit samma.. känns iofs som om ja går runt o e full.. helt sjuk känsla.. börja me typ ont i halsen i en två dar.. de har väl typ lagt sig.. sen rinner näsan.. men de värsta e att ja e helt yr o snurrig.. får typ kisa ibland när ja koncentrerar mig.. men hoppas de lägger sig till imorrn för då har ja bestämmt att ja ska festa.. de känns som om de va länge sen nu.. o ja känner för o dricka mig odräglig o bara ha så jävla roligt.. :D vi får se hur de går :D ikväll blire iaf fredagsmys :P hahahaha orka ordet fredagsmys hahahahah men men.. de e väl va de e.. ska mysa me taccos o idol.. så ida blire bilen till jobbet så ja kan skynda mig hem ikväll till mitt hjärta!!

va har annars hänt?? ahh empa o giova va här i sthlm.. :) ja har världens bästa chef som lät mig va ledig trotts att de skulle bli lite kaos på jobbet för dom isf bara skulle va två pers på leverans me 12 pall.. hon sa ba de e inget snack om saken.. de e självklart att du ska va ledig.. så hon skulle fixa de på nåt sätt :) tack linda!! ja tror hon e världens bästa chef!!!! fast hon gillar inte att bli kallad chef hahah hon e en vanlig kollega om hon själv får säga de :) 

iaf vi gick runt på stan.. shoppade lite :) empa skulle ha jeans men ja tror att de bara blev ja som kom hem med påsar hahaha.. de va mysigt att samlas allihoppa :) ja empa giova o emma.. sen kom maca efter hon sluta.. o ruffus kom.. ahh sen va juh empas polare me oxå.. sen drog vi oss till söder.. drack lite cider o ungicks.. då kom oxå min bejbiii o sen shoan.. sjukt mysigt.. synd att man inte gör sånt oftare iaf.. men nu e de väl försent me tanke på att emma empa o giova drar till thailand om en månad o shoan flyttar till L.A om nån vecka lr två..  bara ja o maca kvar här hahahahah...


nee nu har ja inte tid me de här mer.. 


   

va tycker ni om våra nya mössor :P






Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej,haha va fina ni är i era nya mössor o dom är säkert jättevarma när det är kallt.Kul att väninnorna kommer o besöker dej ibland o att chefen är bra o ger dej lite ledigt.Hoppas jag oxå kan komma snart till sthlm o gå lite på stan tillsammans med dej///saknar dej///puss o kram älskar dej

2009-11-06 @ 14:43:13
Postat av: camilla

hahaha fan vai ni e snygga hahahah antonie fick me en sån ful mössa av mina :)) han ser ut som en kanin i den ahhaaha

2009-11-06 @ 18:55:23
URL: http://crimilla.blogg.se/
Postat av: empa

hahahaha du ser ut som en riktig jävla östgöte i mössan asså! Typ pontiak stil! HAHAHAHA puss

2009-11-07 @ 12:34:25
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: empa

hahaha neeee, men äkta sån östgötemin! & vem tänker man på här om inte pontiak lixom ;P sup lugnt ikväll.

2009-11-07 @ 17:51:02
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: empa

skulle också sett den på fredag, men jag jobbar till 21 då, så det gick lixom inte. haha :)

2009-11-10 @ 12:20:05
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0