Antofogasta-Tocopilla-Iqique

Igår tog vi planet från santiago till antofogasta.. de går helt enkelt inte beskriva hur vackert de e här me alla berg o de..
Vi åkte till cynthias moster o va där tills våran buss gick till tocopilla.. Va juh lite tråkigt att farmor o alla åkte hem samma dag som ja o andres kom hit..
Iaf idag har vi kollat runt lite...vart på stranden :) tänkte att ja skriver en uppdatering medans ja har en snarkande sak brevid mig.. vi sover tydligen i omgångar på dan :P
Ikväll blir de kanske att gå ut o festa lite me min kusin Juanito.. ska bli kul o se utelivet här oxå.. men men håll i grejerna..


Kom föresten på att ja inte skrivit nåt om mitt nyår.. som va sååååååååå himla lyckat :P kunde vart bättre om ja säger så..

Kvällen började helt underbart me mat o dricka.. gick vidare till nån för att kolla på fryverkerierna som e längst hela stranden.. går inte att beskriva hur långt asså.. men iaf.. de va helt underbart.. hade min prins som stog o höll om mig under tiden.. de va så mysigt.. när han samtidigt säger dom mysigaste sakerna till mig.. ja blev så glad..
iaf.. vi går tillbaka till huset där vi käka för att börja festa.. men va händer... joo de finns ingen el.. blev strömavbrott.. jahaaa vi går vidare till en kompis släktingar där de mest va 40+are som stog o sjöng karaoke.. lite sådär tyckte vi yngre människor :P men men man fick göra de bästa av situationen :) så vid ca fem tänkte vi att vi går tillbaka till huset igen för o forsätta o hoppas att elen har kommit tillbaka.. men neeeeej.. så klart inte.. iaf dom flesta gick o la sig så ja kände att då gör ja oxå de.. då va de alltså andres alexis o maykel kvar.. som gav inte upp i första hand om man säger då..
neee för vid tio på morgonen kommer dom in till mig o silvana, fulla som svin o skriker sophia sophia sophia medans ja vaknar som ett frågetecken häller maykel piña colada i munnen på mig.. mmm jötte gott.. men inte som frukost :P
kvälllen för andres slutade ca 12.30 när vi bestämde oss för att åka hem dit vi bodde då.. såå ahh käka frukost o gick o la oss o sov.. 14-18... därefter blev de film =)

hoppas eran nyår va bra iaf :D hoppas frida kim natta o freddie har de super i thailand iaf...

iaf mina vänner.. ja börjar skolan i norrköoing när ja kommer hem så då lär vi nog synas lite mer :) sjukt jobbigt o börja va utan andres så mycke bara.. men men.. får hoppas att de bara gör oss starkare.. de vet ja föresten attt de kommer göra.. 
neee nu orkar ja inte skriva mer o inte sitta inne för den delen heller.. så ska väcka min prins så får vi se va kvällen erbjuder...
pussssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: empa

WOW ett inlägg utan mitt tjat! Duktig flicka, du har börjat lära dig nu ;) hahaha. Pusspusssss

2009-01-14 @ 23:48:43
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: camilla

ooooh va mysiiiiit.. vill me va där o se allt :) o speciellt våran släkt hahaha :) alla fall skriv mer när du kan ..puss lööve joo lil sis alla hälsar hemifårn :)

2009-01-15 @ 08:31:14
URL: http://crimilla.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeej =) fick höra att du uppdaterat bloggen sååå roligt =) shit va underbart ni har de asså o skönt att de löste sej me skolan! din mamma berätta de.. nästa vecka iaf så köper jag telekort igen saknar ju dej o känns konstigt nu när man snackar så sällan asså :S även om vi inte träffas varje dag så pratar man ju oftast i tele varje dag :S iaf fortsätt att ha de underbart o ta hand om er! pösss

2009-01-15 @ 21:14:01
Postat av: Anonym

heeeeeeeeeeeej =) fick höra att du uppdaterat bloggen sååå roligt =) shit va underbart ni har de asså o skönt att de löste sej me skolan! din mamma berätta de.. nästa vecka iaf så köper jag telekort igen saknar ju dej o känns konstigt nu när man snackar så sällan asså :S även om vi inte träffas varje dag så pratar man ju oftast i tele varje dag :S iaf fortsätt att ha de underbart o ta hand om er! pösss

2009-01-15 @ 21:14:41
Postat av: Kim

Shuuuulululu :) Hoppas du har det bra där borta i värmen...Njuuuut för här hemma e det svin kallt!



Jag hörde lite från Camilla om skolan men vad bra att efter mkt om o men att du får börja när du kommer hem!! Jag läser Matte, Svenska A, Engelska A och spanska! Skumt schema med värsta hoppen ibland men det e så skönt att komma ut o göra nåt.

Vet inte vilka ämnen du ska läsa men matte & eng måste du köpa böcker finns ju begagnat men kanske e svårt för alla redan har börjar när du kommer hem. Svenska får man köpa ett häfte från läraren för 100 billigt o bra & till spanska behöver man en bok men hittade begagnad för 150 så det finns nog....

A hoppas vi får lite liknande schema om vi nu inte hamnar på samma lektioner....känner mig helt ensam därborta:( hihi



Men ta hand om dig & hör av dig när du kommit hem då

Puss

2009-01-16 @ 10:19:49
URL: http://kimbjornsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0