Tisdag och avgång om 6 dagar

Om exakt en vecka vid den här tiden e vi inte me varandra... O så kom tårarna.. o då vet ja att de bara e början... de kommer nog bli värre...
De ska blir hur kul som helst att åka men tanken på saknaden ja kommer ha käkar upp mig inifrån..  Nej ja har inte klippt av navelsträngen från mamma än o kommer nog aldrig göra de helt.. Ens mamma e juh trotts allt de bästa man har.. sen har man juh gått o kärat ner sig o de blir de juh ännu värre än åka.. bara ja tänker på att de e ja som måste ta detta steg till incheckningen.. de e ja som måste ta steget att gå... Ja vet att vi tre kommer få en underbar tid tillsammans i chile o att vi kommer ha hur kul som helst men som sagt.. de kommer verkligen bli en upplevelse..
De tråkiga e bara att alla verkar inte lika glada för våran skull att vi ska åka.. ja vet att de fanns folk som inte trodde på att vi skulle åka nånstans över huvudettaget.. ja vet inte vem du lr vilka ni e men ja vet att ni finns iaf.. men men.. se.. här står vi o nu ska åka.. 
 
Nee nu orkar ja inte sitta här o skriva mer.. nu ska ja bege mig till stan o träffa Vanja :)

Mwaaaaah en stor puss till dig Andresimage2


Kommentarer
Postat av: Mina

de som inte är glada för er skull är bara svartsjuka eller avundsjuka kanske de heter i detta fallet hahaha kommer sakna dig!!

2008-03-18 @ 22:53:49
URL: http://minaj.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej,jag är jätteglad för eran skulle att ni äntligen kom iväg men gud vad jag kommer sakna dej. 1 månad är ju jäääättteeeelång tid,Puss o Kram

2008-03-26 @ 17:18:28
Postat av: Mamma

Hej,jag är jätteglad för eran skulle att ni äntligen kom iväg men gud vad jag kommer sakna dej. 1 månad är ju jäääättteeeelång tid,Puss o Kram

2008-03-26 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0