vaaaaarmt

vilket väder de e ute.. såå skönt.. o här sitter ja  o chillar inomhus.. hmm va ska man hitta på då?? de återstå o se..



I lördags fyllde mina år iaf... hoppas du hade  en bra födelsedag... hoppas vi ses snart.. puss o kram ♥






sen måste jag bara visa en annan sak... hahahahah :(


*Här är jag o min jätte kompis*

vi åkte o våldgästa gia igår.. andreas kom hem efter ett tag.. hon visa mig hennes nya skor... som hon ABSOLUT INTE får använda när hon ska träffa mig hahahahahah snacka om att man känner sig liten o kort...
men var iaf tvungen att visa bilden hahah



nee nu ska ja fixa mig!!!
tjingeling



Kommentarer
Postat av: mina

tack så mycke :D o jag glömde ju att säga grattis på namnsdagen :$



o herregud va lång hon blev !! haha o du e ju ändå inte så kort



pöss

2010-05-17 @ 20:33:35
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0