helgens slut

sitter fortfarande hemma hos mamma.. men vi ska väl börja röra på oss snart.. igår va vi o bowladeo de va kul.. lr ja bowlade inte.. ja passade antonie :) därefter åkte ja o andres hem till jenny o mös lite me min lilla korv john.. ohh ja dör.. han pratar o pratar.. sååå gullig.. ja älskar när barn pratar :)

sen åkte vi till camilla.. lagade potatisgratäng o kött.. mumsfillibabbaaaa :P

idag va tänken att ja skulle åka o säga hej då till min gudson kevin, mina o nicole som flyttar till gbg.. peter o helene skulle komma med en lastbil idag för o hjälpa till o mina trodde dom skulle va här runt tolv o sen skulle dom åka när allt de va klart.. men idag när jenny o camilla kom hit vid elva så sa hon att dom antagligen redan har åkt :( hmm hade verklgien velat säga hej då men när ja vakna vid tio tänkte ja juh att de inte skulle va nån stress eftersom trodde dom skulle va klara för o åka vid två.. men men.. får se när vi ses igen.. :S hoppas man får hinna ses när ja kommer hem innan jul eftersom dom skulle komma då.. men ja kommer juh dagen innan jul och dom åker juh hem till gbg igen dagen då samma dag som vi kommer..  ayyaa vi får se hur de blir.. ja hoppas iaf att ni kommer att få de bra där.. lr det är ja säker på att ni får.. :)


nee nu ska ja umgås lite in i de sista innan vi ska åka.. :)

puss o kram



Kommentarer
Postat av: Mani

sv; HAHAHAH! japp ett klar bevis på att jag hade tråkigt! hahahaha:D

2009-11-23 @ 16:34:01
URL: http://memyselfmani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0