affropowerdance

aahh de e va jag provade på o träna idag... hahaha de va kul som fan men man så ju lika rolig ut när man kolla sig i spegeln.. haha men mina ben va som spaghetti när ja gick därifrån hahah.. jobbigt men skönt..

nu sitter jag här o fastna i datorn.. har fortfarande inte duschat.. men ska nog göra en spellista med sköna låtar o sen ta en dusch o sen laga mat..

andres kom med ideen om att gå på bio idag.. så då blire o gå kolla på salt.. blir värsta onsdagsmyset.. han slutar tre så vi tar bion vid sex.. klockan åtta är idol.. nu när man får se gonzalo lite mer är de ju kul o titta.. sen nio är mitt favvo program.. haha efterlyst.. ja vet de kan verka lite skumt men tro det lr ej asså.. i love it.. trotts att de e tragiskt så kan man inte blunda för verkligheten.. sen blire kungarna av tylösand.. asså jävla skit program... riktigt jävla dåligt men ändå kan man inte låta bli o titta på de..


neee nu har ja inte tid med de här mer... :P


pusssss


bjuder på en bild på mig o mina fina systrar




men oxå en bild på min fina grodsyster



Va så lycklig den kvällen!!! Tack igen för riktigt fina o underbara vänner och all skratt o lycka som vi dessutom delade!!!! Det kunde inte bli bättre!!! 


Kommentarer
Postat av: mani

Ja dom va skitfula innan :o hade ju tänkt bränna upp dom först! Men sen sa Mia att hon behövde att jag skulle ha slitna jeans på en fotografering, så då slet jag dom! haha, asnöjd :D



Jaaa, HAHAHAHAH! Kalle har själv lagt märke till det :) allt jag äter sätter sig nu! Förr gjorde det inte det :o hahahahah!

2010-09-22 @ 15:35:30
URL: http://memyselfmani.blogg.se/
Postat av: jenny

nej det kunde inte blivit bättre, skulle vara så kul att göra en repris....det får bli en annan dag:) Länge sen jag hade så roligt!!! Tack själv!! puss o kram J

2010-09-22 @ 19:17:01
Postat av: grodan

åååå grodsyster! vad glad jag blev när jag såg att du skrivit så.GRODPUSS

2010-09-23 @ 21:45:43
Postat av: Carolina

hello! Nu har jag hittat hit oxå! Kul! Är oxå i Stockholm för tillfället. Läser på Karolinska. Kul kul! Jag håller med dig om Kungar av Tylösand. Vicket jävla skitprogram! Ändå sitter man där och kollar. Jävla puckon!

Ha det gott! Tittar nog in här fler gånger! Måste hålla koll på er små vet du ;). Kram kram /Agge

2010-09-30 @ 12:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0