söndag

vi fick lägenheten :) woohoo.. fan va skönt med lite omväxlig... det är väldigt mycke som händer i mitt liv nu... det som är mest perfekt är att jag kommer ha två minuter från jobbet eftersom jag nu ska byta butik ett tag ;) vi får se hur de går.. jag måste iaf jobba röven av mig o visa vad jag går för så nu blir det mer fokus på jobb och mindre på nöjen.. men men vad ska man göra.. vi ska ju trotts allt till thailand i mars så vi får spara oss till det.. asså då menar jag större nöjen som kostar mer..
inflyttning sker den 1 dec.. då jag kommer jobba som mest men andres säger att han fixar de :) hoppas.. men självklart att man vill hjälpa till så mycket som det bara går när det är till ens egen lägenhet... o eftersom lägenheten nu har kök så måste vi ju köpa nytt köksbord oxå.. jag vill ha ett sånt bord och stolar som mamma har fast med fyra stolar.. :) jag tror nog andres är med på det oxå.. :)

om exakt en vecka händer en annan grej.. vill inte skriva det här utan om det blir av så får ni väl förhoppningsvis se bilder vart efter.. sluta va så nyfikna.. ;P ni får allt ett tag... några av er vet redan... men jag ber er att va tysta om nån frågar hahahah

nee nu ska jag fixa mig för vi ska åka en sväng till barkaby o kolla läget.. sen blire en tur hem till mina svärföräldrar :)


kan nån snälla svara på detta... vad är det för fel på vissa människor ibland....???




pussssssssssssssss



tyskland juli 2010

 


Kommentarer
Postat av: camilla

Nu blev jag nyfiken! Vad händer om en vecka???

Stort grattis till nya lyan, vad blev det och vart?

Kram

2010-10-18 @ 20:18:21
URL: http://foresttilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0