den bästa....

ja har länge letat efter en mysdress i rosa... utan resultat.. hittar inte en enda som ja tyckt vart fin... lite petig sådär va... tur som är så har man ju världens bästa pojkvän som då hittat den mest perfekt dessen i den perfekta rosa färgen.. precis som jag tänkt mig.. o vipps så fanns den hemma hos oss.. du e bara för underbara ibland.. dock bara ibland :P skojja... fick precis ett glas varmt oboy serverat.. fryser som en jag vet inte vad.. men han vet hur man ska behandla kvinnan i huset ;P mohaha.. min fina pluttis va skulle ja göra utan dig...






i helgen fick vi hålla oss hemifrån då emma jobbade natt här i sthlm o övernattade i våran lya.. :) så vi sov hos ale o silvana.. där fick vi tid o mysa me bebis oxå..

på onsda kommer bajsan hit... hon ska på nån intervjuv så då ska vi passa på o ses lite... tur att ja va ledig..

men mest av allt längtar ja till torsdag.. då ska ja hem till min fiiifööööö alisha o dricka vin.. wooohooo vi umgicks jääämt förut.. då snackar vi i tio årsåldern..trotts att vi inte haft så bra kontakt på senaste tiden så är vi fortfarande lika bra vänner.. de kände ja direkt när vi prata i telefon här om dagen :) men som sagt.. vi levde med varandra när vi va små..o så levde vi på vårat rostat bröd med äggröra.. o tro mig.. de ska vi se till o få i oss på torsdag oxå.. de ska bli såååå mysigt att ses.. va ju verkligen inte igår.. fan va vi har o prata om :)

sen på freda blir de norrkööööping.. längtar efter mina små gosingar... <3 min små pojkar.. ni e bäst!!!!
har faktiskt tänkt att försöka hinna med o säga hej till mormor o morfar oxå =) typsikt att man bara är ledig en helg... tiden bara springer iväg... men men.. e ja ledig mitt i veckan snart så kanske ja kommer igen.. men man vet ju aldrig hur schemat ser ut..


nu ska ja krama ihjäl min pussgurka....


tjingeling

Kommentarer
Postat av: Empa

Ja och så ska du ju faktiskt på fest hos mig också!

2010-10-05 @ 10:06:45
URL: http://eempaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0