måndag

shulululu.. va händer... helgen blev att jobba.. men oxå andra saker... fick äntligen träffa andres syster kille.. woohoo.. nu vet man vem han e efter att dom har vart tillsammans i snart ett år.. men han va okej..

sen på kvällen blev det är gå ut en sväng för att fira jojo som hade fyllt år.. ja hade väl inte så jätte kul.. ja va inte alls på g.. inte ens för att göra iordning mig.. och ja blev bara irriterad i början av kvällen.. vi skulle till ambassadeur... alltså... ja har kommit dit som skit och jag vet att vi tjejer kan gå hur som helst.. vi kommer ändå in... istället för min varma skinnjacka tog jag en lite finare adidas tröja som jacka.. så har en snubbe i sällskapet mage o fråga mig om jag har nåt under.. och vad i så fall.. ehh uräkta men för det första..
vem fan är du som lägger den kommentaren om inte någon annan gör det... han skulle ju behöva en make over för han borde inte få komma in för hur jävla ful han va...

ja ser ju åtminstonde bra ut :P moahaha...

iaf som ja visste så skulle det ju inte vara några problem för mig o komma in.. assså det stället är nog inte så mycke dresscode länge för ni skulle fan sett hur folk såg ut.. ajaaa vissa såg fördjävliga ut.. inte nog med det så står ja o gia o väntar på våra drinkar så kommer det en jävla brudjävel på typ 35 nåt o med värdens tjockaste o äckligaste hår som typ ja o gia får i ansiktet.. det räcker liksom med att ja känner mig liten brevid gia.. nu kände jag mig ännu mindre när ja har den där jävla peruken i ansiktet.. så vi flyttar på oss.. nääää men så klart att hon ska flytta efter... jävla mongo..
sen undrar jag bara.. vart går gränsen för vänskap??? asså nu i äldre ålder så skippar man ju faktiskt en massa ytliga vänner.. till vilken nytta ska man säga hej till nån som man knappt känner?? helt onödigt i min smak... folk är bara nyfikna om ens liv...
sen har jag märkt hur jävla äckad o chockad jag blir över vissa människor.. asså det är så många som inte kan bete sig så man blir ju nästan rädd.. ja vet att jag inte är så.. oavsett hur mycke sprit jag får i mig..
för mig är det... ingen självrespekt.. ahh ja vet inte va ni tycker men det skiter ja i oxå :P o såå många som nu mera ser ut som transor efter sina operationer.. både tjejer o killar.. ja har hört att det är beroendeframkallande.. aahh det syns ju verkligen...

det var när vi skulle åka hem jag blev på bra humör igen =) sen va det mest för att jag skulle jobba dagen efter.. orka va bakis då..

nee nu orkar ja inte skriva mer.. nu ska ja ut o sola på ballkongen :D

wiieee älskar sommar o sol..


pusss på er...





här va när vi skulle säga hej då till jojo.. då lyckades jag tom få ett leende på läpparna =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0