Kvalite????

Kvaliten på produkter kan diskuteras mycke.. ja har aldrig vart en sån som måste ha vissa märken o hit o dit.. ja kör de som känns bra o e de billigt e de bara ett plus i kanten... MEN NU.... mitt smink.. ni som känner mig väl vet att ja älskar o sminka o har ett stort intresse av smink över huvudet taget... ni vet att de mesta av mitt smink e från make up store... o de e ju mest för att jag har fått sånna sminkningar i presenter o sådär så då får man ju välja smink för summan oxå..  men iaf så tog min rouge o fundation slut... de va i slutet på månaden o ja har inte så mycke pengar.. på bara dom två produkterna får man ju faktiskt räkna med att betala runt en 500 kr...

Vad ja vill komma fram till e att ja o andres va inne på H&M o i mitt vanliga tänkande att ja inte måste ha de dyraste så köpte ja ju fundation o rouge just på H&M av deras egna märke... billigt o bra tänkte ja..

Ja säger bara en sak... Man får vad man betalar för.. iaf när de gällde de här.. asssååååå ja blir galen varje gång ja ska använda skiten.. vill ba ha nytt.. asså när ja ska lägga fundation e den så jävla tjock o fet att den knappt går o smeta ut.. hur snyggt e de då?? neee usch.. inga mer av h&ms egna produkter iaf...

såå nu vet alla de :P men sen tycker vi ju inte samma om allt.. tjingeling...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0