Bilder från chile matchen

Visar lite bilder från den galna matchen =)


 
 

 
 

 

 

  
Alltså om folk fira såhär för vinsten på en match hur blir de då resten av VM om dom klarar sig längre haha
Galna människor..




Nu ska ja ut o gå.. har såååå tråkigt hemma när min bebis sover!! Vill bara att han ska vakna för då ska vi till ikea =) wiihii.. ska faktiskt kolla på ny säng.. man kan knappt röra sig länge när man vaknar upp hur den här sängen.. så man kan ju inte påstå att man har fått nån skönhetssömn iaf.. men de ska det bli ändring på =)
det värsta med ikea är allt kliande i fingrarna efter att få köpa haha


pusss


Kommentarer
Postat av: Mickis

Heej:) Hoppas allt är bra med dig med. Joo de känns som alla skaffar barn, men visst är de kul! Hehe tacl, det börjar bli finare och finare i lägenheten, nu återstår bara målning och tapetsering. Jag bor i guld ringen. Vart bor du då :) ta hand om dig kramar

2010-06-20 @ 17:46:30
Postat av: Cicci

Heej!

Ja den låg nere ett bra tag men nu är jag igång igen. Ska bara lära mej att sluta radera inlägg så fort jag gör om designen :P Hoppas du mår bra. Kul, nu kan vi ju följa varandra :D Kram

2010-06-21 @ 13:06:22
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0