tråkigt

idag har ja absolut inget o skriva,. ungefär som alla andra dagar.. hmm har bara allmänt tråkigt o saknar andres mer än vanligt idag.. :( men men va ska man göra..
jobbar stängning som vanligt ida.. men e ledig i helgen... dåå blire de STOR städning... verklgien.. kläder över allt som vanligt.. har så sjukt mycke kläder.. o mer har ja köpt :D

gjorde vääärsta kapet i förrgår asså.. provade två jeans.. men dom va lite höga i midjan så min röv såg juh helt avlång ut.. de räcker me att den e bred lixom.. iaf hittade ett annat par för 399.. vilken ja tänkte att ja kör på.. ja gillar annars att fynda :D då man får mycke för pengarna.. tog oxå ett linne o lite sådär.. o när ja ska betala säger hon i kassan att de blir 220 kr... hmm ja o elin bara kollar på varandra som två frågetecken.. när vi går sliter vi upp kvittot för o se hur de låg till.. till min stora förvåning kostade jeansen nu bara 99 kronor.. vilket kap e inte de då :D såååå jävla bäst.. såå igår hitta ja ett par till för hela 99 kronor :).. i liiiikeee.....

sprang runt som en jag vet inte vad på lunchen igår för ville så gärna ha med mig nåt hem till andres oxå :)... såå i panik sprang ja runt där för o hitta nåt... hitta en skit fin tröja som ska sitta lite tajt sådär.. mmmm lite fint faktiskt.. o eftersom han älskar filmer så köpte ja en film oxå.. stog hur länge som helt o tänkte.. -har han den här.. hmm nee... jooo.. neee
tänkte tom messa han för o kolla men då skulle ja ju förstöra den lilla "överaskningen" så gjorde en chansning.. men så klart så hade han juh den filmen.. typsikt.. ajaa filmen ska ja lämna tillbaka.. får se om ja hittar nån annan film...

nu ska ja börja fixa mig.. pallar inte sitta här mer.. vi hörs..

tjingeling...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0