Teneriffa

Jaaaaa som de ser ut nu så verkar de bli som att vi oxå hamnar i teneriffa me hela tjocka släkten... Det var från början min syster Jenny o hennes man Henka o deras son John som skulle åka för o typ fira deras årsdag.. vilken vet ja inte.. men de e väl typ åttonde.. men iaf.. men fler ville följa me så nu har min moster sandra bokat med hennes två döttrar felicia och moa.. min mormor o morfar har bokat.. min mamma o billy kommer antagligen oxå boka.. min bror timmie ville från början inte följa me men nu när han vte att ja och andres nog ska följa med så ser planerna annorlunda ut tror ja.. nu har han juh några o gå ut o festa me för de vill ja o andres faktiskt fortfarande göra.. :D om allt går som de ska vilket ja hoppas mer än allt så följer min syster camilla + sambo cristo o barnen jonathan o antonie oxå med.. de måste bara gå.. ni måste ba me.. självklart kan juh inte "farmor o farfar" låta alla oss åka utan dom så känner ja dom rätt så lär dom oxå sitta på samma plan tillslut..

fy fan va kul de ska bli.. hihih ja har alltid velat åka till teneriffa o fuerteventura men ja får väl nöja me mig teneriffa då.. ja som inte vill nånting som andres brukar säga men älskar man o resa så gör man :D ja älskar att ha nåt att se fram emot oxå :) såå bäst.. hmm hur många länder har ja o bebis i tillsammans nu under våra två år hahaha någon som kan gissa??? ja har näästan tappat räkningen.. o om allt går som de ska så kanske de blir två länder till innan 2010 e slut.. men då snackar vi fram till december.. hmm blir nog en till iaf :D

nee nu ska ja ta mig i kragen.. pusss o kraaaaaam

 


Kommentarer
Postat av: Gali

Vi kommer ha det så niiice där!!! I love you ;)

2010-01-18 @ 08:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0