ja lever...

för er som faktiskt fortfarande läser här så lever ja :) de e bara så att ja jobbar o står i ganska mycke nu så ja har inte ens ork o sätta mig framför datan när ja kommer hem om kvällarna... för då har ja saknat andres så mycke så då måste vi mysa i pysa i lite :) annars är läget under kontroll tror ja :) blir ganska mycke jobb nu framöver dock väldigt tråkiga tider men va ska man göra :( man måste juh ha en inkomst...

ska snart dra mig till jobbet igen... hittar inte mitt smink så får väl gå dit o se ut som en trött zombiee... andres måste städat bort de igår när han va så duktig o dammsuga.. o inte svarar han på mitt mess om vart de e iaf.. konstigt att de e så litet här men trotts de så hittar man aldrig de man söker..  men skulle ja fråga andres om mina grejer så kan han ba den ligger där o där lr ba plocka fram de direkt fast ja har letat ihjäl mig.. o de e sjuka e att ja e lika dan me hans grejer.. han kan leta o leta o börja bli sne så kommer lilla ja o tar fram de direkt hahahah störtchh... tur att vi har varandra..

nee nu måste ja rusa...
pusss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0