snart dags

för att åka till jobbet då.. såndär seg tid o börja sent o jobba till stängning.. men men va ska man göra.. men som ja berätta, att ja hade en sån bra chef så har hon nu under jul försökt o ändra mitt schema.. ja kommer nu har mer tider från 8 på morgonen.. de känns helt underbart.. då kan ja o andres åka sällskap för de första... o vi har hela eftermiddagen tillsammans... annars går vi juh om varandra helt o hållet...
jobbade hela helgen.. o ja vet inte va de va me mig.. kände mig på sjukt bra humör o alla kunder va trevliga trotts at dom va som huliganer o rev hela butiken hahah ibland får man ba nog o behöver gå in på kontoret o "ooooosssaaaaahh" lr så vill man hålla sig nere på lagret för o hålla sig lite undan.. men de va nåt helt annat i helgen.. de va sjukt mycke stress o allt men ändå höll humöret som aldrig förr.. de kändes så jävla bra o ja gick ifrån jobbet med ett leende :) ja tror att de handlar om att vi e sånt jävla bra team tillsammas.. vi jobbar så sjukt bra ihop allihoppa.. vi har inte bara blivit kollegor utan oxå bra vänner som planerar att vi ska hitta på nåt en gång i veckan nu utanför jobbet..(iaf i december för o släppa på julstressen lite) ja känner att ja verklgien trivs.. o så trött som ja har varit på mitt jobb o ba vill spy på de har helt plötsligt bara vänt.. :) 


annars i helgen va vi på bio me erik dani poja o steffi i fredas.. såg 2012.. ahhh folk får säga va dom vill om mig nu.. för de känns som om alla blir tokiga när ja säger va ja tycker om filmen.. men den va O K... effekterna va sjukt grymma o allt.. men för de första tycker ja den blev lite väl långt.. 2 timmar o 40 minuter.. ja har svårt o sitta stilla på en normal film på 1½- två timmars film.. sen blev de va lite för mycke o överdriven me all deras "luck" som empa oxå skrev.. äeeee ingen film som ja faktiskt på allvar skulle kolla två gånger på...

sen blev de o åka hem då ja jobba dagen efter.. kom hem helt sent.. för de första sluta juh inte filmen förens vid kvart i ett typ.. sen skulle man hem o ja har nog aldrig skrattat så mycke på hemvägen som ja gjorde i fredags.. men varför håller ja för mig själv.. ;) de blev iaf en klass för sig för mig o andres på vägen hem.. haha visst bebis.. hahahahahah ohhh va nyfikna ni blev nu.. men glöm de.. ja säger inget :D


Neee nu ska ja fixa mig klart o sen röra mig lite tidigare mot jobbet.. har ni hört mig säga de förut?? frivilligt?? :P haha nee vars men ska snacka me linda om lite grejer innan :)


puss på er




Kommentarer
Postat av: empa

haha nee, minns inte låten? haha :De

2009-11-16 @ 23:19:09
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: Lena Nilsson

ja minns en grej me dig fia..

Vi e rätt så unga här och bilden i mitt huvud utspelar sig i mitt rum i navestad.

Du har stoppad balonger innanför tröjan som bröst å så sjunger du till karamell som går i bakgrunden.. å varje gång du sjunger DU till (du efter plugget) så pekar du på ett av "brösten" HAHAHAHA

2009-11-17 @ 11:13:48
URL: http://leenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0