sakna!!!

Va ska man skriva här då.. hmm vart mycke känslor den här veckan.. ja är känslig vanligtvis.. har inte tänkt på vart jag var på kartan på mina piller.. kan ju bero på dom.. ähh ja e en känslig liten sak så e det bara!!
Jobbigt var det att åka hem från norrköping i söndags.. har aldrig vart så här jobbigt som de va i söndags.. vet inte va de va men ja mådde så himla bra när ja va där!! de tror ja andres oxå tyckte.. andres sa bara att han tyckte att min mamma såg lite ledsen ut när vi skulle åka.. ja undvek för mycket ögonkontakt med henne för vi tjuter oftast när vi åker ifrån varandra oavsett om de e en helg eller en månad man ska vara borta. Själv hann jag bara komma hem och lägga mig i sängen så börja mina tårar rinna.. o andres titta på mig som ett frågetecken och undra varför ja grät... nee usch vill inte ens tänka på det.. Ni min underbara familj jag saknar er!!! Självklart saknar jag mina vänner o så oxå men man märker att alla har sina egna liv o alla är på olika ställen i världen!! Sen flyttade Mina Kevin och Nicole till gbg i söndags.. där blev ja oxå tårögd av o bara ens tänka på att man inte vet när man kommer att ses igen.. vi ska iaf göra allt för att ha en bra kontakt!!


Ja har iaf tänkt och det får inte gå såhär lång tid mellan besöken i norrköping.. nu kommer ja ju jobba arslet av mig men sen i januari... då ska ja/vi komma oftare!! måste bli ändring på de!!


   

   

 


ÄLSKAR ER MIN UNDERBARA FAMILJ!



Kommentarer
Postat av: camilla

määän sofia nu börjar ja ju nästan böla ja me känsliga som vi e i familjen henriksson haha läste ditt blogg inlägg o kände hur ögonen tårades.. ja du får se till o komma hit mer :) du behövs här me o e groooovt saknad hos oss oxå! o du vet att min dörr alltid e öppen för dig lillsis :) löööve joooooooooooo kom snart pussaaaar!

2009-11-27 @ 22:32:59
URL: http://crimilla.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sooofia då,Nu kom tårarna på mej oxå kan jag lova när du skriver så här,snyft:( Jo du är verkligen saknad här. Ja vi saknar ju Andres oxå såklart. Hoppas vi ses snart igen,Kramizzar Mamsen(Älskar dej)

2009-11-28 @ 22:15:21
Postat av: mina

förstår hur du känner dej inte alls kul :( ja kontakten måste vi absolut hålla o de har vi ju gjort hela tiden :) ska se till så vi kan komma upp till sthlm över dagen nu när vi åker till nrkpg o sen om vi kan åka samtidigt till nrkpg i januari :) vet redan nu att vi kommer o åka dit nån dag innan den 23:E jan o sen stanna till den 25 el 26 firar la nicole nåt där me hade jag tänkt :) pössss <3

2009-11-29 @ 21:20:30
URL: http://minaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0