Jävla borrar...

jävlar i havet va ja skriver..:P
Idag e inte min dag direkt.. Börjar morronen klockan åtta med att dom ska hålla på o borra i huset.. o de låter som om dom står inne i lägenheten o gört.. snacka om huvudvärk nu när ja gav upp att försöka sova vid tio.. usch...
Sen har ja så fruktansvärt ont i magen.. ja har juh fått mens.. oh shiet... ja har juh inte haft mens sen i mars typ.. hade nästan glömt bort hur de va.. men ja mindes alldeles rätt.. förjävligt :( har jätte ont i magen.. o vart väldigt grinig dom här dagarna.. o både ja o andres som undrat vad de har vart me mig.. men ida fick vi juh som sagt svaret.. haha fyy stackarn som får stå ut me mig.. bara gnäller hela tiden.. känner själv hur ja låter som en kärring.. o de blir juh inte bättre av att han påpekar de hahaha..

Idag kommer som sagt Mina o Kevin hit :) de ska bli mysigt.. Lova kevin att han skulle få bestämma mat ida.. o de lär väl bli nåt me potatis.. för vi båda älskar juh potatis :D hahah

nee duschen kallar.. vi hörs..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0