Shulululu

Idag är en jobbig dag... ja saknar andres mer än någonsin.. de e jobbigt utan han.. känner mig  ensam.. idag ska "mina barn" jonathan o kevin åka till bulgarien.. jaaa så klart inte själva.. självklart me mina o camilla.. hoppas ni får en bra resa iaf.. lite läskligt med flygkrashen som va i spanien bara.. usch....
För att fördriva tiden så ska ja idag sortera o rensa min garderob.. alla kläder bara rasar ut hela tiden o ja får inte in ett plagg till.. ja tror ja skulle behöva en till garderob men ahh de har ja juh tyävrr inte plats för.. undrar om ja ens kommer kunna slänge/ge bort nåt.. de e tveksamt..
Nåt positivt ida va juh iaf att min morbrors kompis stefan ringde mig o sa att dom är två stycken som behöver en ny gruppledare på företaget o båda dessa vill träffa mig... får väl se hur de går.. sen ville en av nilson butikerna veta mer om mig.. så de blir o skriva ett till brev till dom o bara rabbla på massa skit om mig.. ajaaa ja gör va som krävs för ja behöver mig ett jobb.. har nog aldrig vart så fattig i hela mitt liv.. ja blir knäpp när ja vet att ja inte kan köpa o göra va ja vill som ja brukar va van vid.. men men.. tur att ja får lite lön i månaden tack vare mitt varannan helg jobb.. för tillfället e de guldvärt...:)
nu ska ja fortsätta styra me garderoben.. snälla ge mig ett lycka till :P
puss

Kommentarer
Postat av: cicci

hahah, jooo det stämmer. men även för att hon skulle åka iväg.. eller jah, typ något sånt :S heheh. men vi hade skit skoj :]

2008-08-24 @ 12:46:00
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0