seg som en kotte

Måste börja med att säga Tack till mina fina vänner...
Igår va de juh min födelsedag och de skulle juh såklart firas.. ja o mina tjejer drog till deli (freddie o kimpa va me ett tag).. där blev de lite käk o drinkar, cider kanor och massa shots... folkets mål va att få mig full.. o JA ni lyckades...
Vid ett gick jag natta frida o malin mot frida där mamma o billy stog o väntade.. körde hem natta o sen började ja må skit bra.. inte.. usch... blev juh lixom lite åksjuk av allt guppande i bilen..
Sen va de bara att dra sig upp vid nio halv tio för möte på jobbet ida.. ja va inte så värst bakis.. smällen kom från mot eftermiddan när ja började bli alldelles för trött.. Nu har ja huvudvärk så de heter duga men min kära vän Empanada tvinga mig o blogga lite eftersom ja e en sån flitig bloggare lr va tycker ni??

Måste även säga tack till emma o giovanna som ringde mig direkt från cypern klockan halv fem på morroen när ja väl lyckats somna efter fyra timmars kämpande.. men ni sjöng så vackert.. jävla fyllesvin säger ja bara hahahaha ni e underbara....

I månads iaf hade jag världens mysigaste pojkvän som ja alltid har :D men eftersom han inte kunde va här o fira min födelsedag igår med mig så ppassade han på o laga mat åt mig.. Alla som vet hur han bor vet hur litet hans kök är.. där stängde han in sig i ca två timmar o la för en filt så ja inte kunde se in.. de blev förrätt, varmrätt och efterrätt.. tror ni vi mådde bra sen lr hahah men fan va gott de va.. stackarn blev helt svett där inne i köket men som han alltid säger allt för dig :D men han va så jävla söt när han kom ut o skulle ha luft haha de va kul.. min bejb e så jävla bra...  sen mös vi hela kvällen..

Idag kom föresten Camilla, Jonathan, Mina o kevin hem från Bulgarien.. dom hade haft de bra men längtat hem.. hur man kan längta hem när man e utomland vet ja inte.. men de e väl bara ja som älskar att resa o ba lata sig på stranden o ba rent av njuta av livet.. fan så underbart..

Imorrn bär de av till sthlm :D äntligen..

Nu orkar ja inte skriva mer men hoppas empa att de här duger.. ;)

Puss o gonatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

det duger vännen min. nu kan jag äntligen sova ;)

2008-08-28 @ 23:04:55
URL: http://eempaa.blogg.se/
Postat av: natta

va satan inte visste jag att du hade en blogg hjärtat.. skäms.

Tack för i onsdags.

Puss Puss

2008-08-29 @ 08:12:48
Postat av: lena

hej!

håller me natta!

ja visste inte ens att du hade blogg haha =D

då kommer vi me tjata på dig nu da!

2008-08-29 @ 14:50:25
URL: http://leenaas.blogg.se/
Postat av: cicci

det betvivlar jag icke att dem är. men nu har jag väntat i evigheter så nu bara MÅSTE jag se dem :)

2008-09-01 @ 01:01:04
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0